Verzendkosten Nederland: 

Via http://www.postnl.nl/

Onder de 20 euro € 2,-

Boven de 20 euro gratis verzending.


Shipping within the EU

Up to a value of 75 € we charge for a delivery within the EU 11,50 € per order. For orders over 75 €, the delivery is free of shipping costs. http://www.postnl.nl/
(shipping time: 2 weeks, but most of the times it goes faster)

Shipping for the rest of the world:

Up to a value of 100 € we charge for a delivery within the rest of the world 18 € per order. For orders over 100 €, the delivery is free of shipping costs. http://www.postnl.nl/
(shipping time: 1 weeks - 3 weeks)

Onze retourbeleid in het kort

 Our Return Policy in short

Retour beleid
Neem contact op met Birdie Accessoires alvorens u de producten retour doet. Het is gebruikelijk dat de consument zelf de levering regelt en ervoor zorgt dat dit juist en foutloos gebeurt. Wanneer er een klacht is, dient de consument contact op te nemen met birdieaccessoires@hotmail.com, om informatie en een legitieme reden op te geven voor de klacht.

Return Policy

Please contact Birdie Accessoires before returning any items. It is appropriate that the consumer controls the delivery to verify that this is accurate and error free. At the complaint, the customer contacts: birdieaccessoires@hotmail.com and gives information relevant and the reason for complaint.


Retour Voorwaarden
Voor al uw aankopen geldt een zichttermijn van 14 dagen, tenzij dit bij het aanbod is uitgesloten, bv. bij sale artikelen. In deze periode kunt u uw bestelling ongebruikt, onbeschadigd en compleet in de originele verpakking terugsturen. Retourneren gaat via http://www.postnl.nl/ Als U besluit de gehele bestelling te retourneren dan kunt u uw geld terugkrijgen inclusief bezorgkosten. De kosten voor het retourneren zijn voor uzelf. Vermeldt duidelijk Uw naam adres woonplaats en banknummer of PayPal account bij de retourzending. Retourneert u een gedeelte van de bestelling dan vervallen de bezorgkosten niet. Wij behouden ons het recht voor om in het geval van door u veroorzaakte schade aan geretourneerde artikelen, eventuele kosten in rekening te brengen. Het product moet in nieuwe staat zijn. Wanneer het product kapot is of gebruikt is, wordt het niet teruggenomen. Zorg ervoor dat u uw contactgegevens mee stuurt met het product wat u retourneert en indien mogelijk ontvangen wij graag een tracking nummer. Birdie Accessoires adviseert u een ontvangstbewijs en een pakket-ID te vragen, want dat maakt het makkelijker om de retourzending te volgen indien nodig. Birdie Accessoires zal de terugbetaling die van toepassing is voltooien. De makkelijkste manier is om eerst een e-mail naar ons te sturen, samen met een korte beschrijving van hetgeen waar het om gaat.

Return Conditions

You can return the product within 14 days of delivery. The product must be in new condition. If the product is ruined or used the product shall not be refunded. Make sure to include contact information with the return and if possible, please provide us with a tracking number. Birdie Accessoires suggests you get a receipt and a package ID for the return from the delivery service, as it makes it easier to follow the return shipment if needed. Birdie Accessoires will make a refund of eligible returns. If you paid by invoice, we will need a PayPal address to transfer the money back to. The easiest way is to send an email to us, along with a brief description of that which matters.

Returning A Package

If a returned item is shipped international, please clearly mark the package 'RETURNED GOODS', to avoid any Customs charges. Birdie Accessoires is not responsible for any return Customs charges made. Any charges incurred are the responsibility of the customer.

Transport Schade
Als het product wordt verloren of u merkt bij het ontvangen van uw product dat het artikel is beschadigd tijdens transport, verzoeken wij u dit onmiddellijk te melden aan ons.


Transport Damage

If the product is lost or you, upon receiving, notice that the item has been damaged during transport, you should immediately report this to us.


Opgeëiste Pakketten

Wanneer pakketten niet binnen 14 dagen zijn opgehaald bij uw postkantoor, behoudt Birdie Accessoires zich het recht om u aansprakelijk te stellen voor de verzendkosten en administratiekosten voor producten die worden teruggestuurd.


Unclaimed Packages

For packages that are not cashed at your post office within 14 days, Birdie Accessoires reserves the right to charge you a handling fee to cover return shipping and freight companies' administrative costs.


Voor vragen kunt u contact opnemen door een email te sturen: birdieaccessoires@hotmail.com

 

All enquiries: birdieaccessoires@hotmail.com